بنظر من نه چون من اصلا نمیتونم اینو گوشه اتاق با لباس تحمل کنم ترجیحم کمده
من خریدم بیشتر جنبه دکوری داره زیاد استفاده نمیشه
شوهرم برام درست کرد البته جنس چوب روش و کلفت و انقدر قشنگه و بکار اومد که نگو لباساشو تو اتاقش رگال میزدم و یه صندوقچه هم پایینش گذاشتم برای وسایلا ،البته از من بالاش هم جا داره که کفشو اکسسوری و اسباب بازی گذاشتم خیلی زیبا شد اتاقش
اگه اتاقت بزرگه قشنگه بنظرم
بیشتر حالت دکوری داره
به نظرم نخرش،رگال با لباس حالت شلوغی به اتاق میده ترجیح میدم فایل یا کمد بخرم
از طرفی محیط پر از غباره که از درزهای پنجره رو لباسا میشینه.باب سلیقه من نیست
بنظرم خیلی بزرگه ...باز اگ اتاقتون بزرگه جا میشه اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.