سوتین شیردهی واحبه بخرم؟کاربردیه؟

۹ پاسخ

اره خیلی بهتر از سوتین های عادیه ،اون دکمه داره سریع باز میشه ولی معمولیا تا بخوای دربیاری عمرت سرمیاد

اگه قراره شیرِ خودتو بدی آره
ولی اگه یکماه میخوای شیر بدی نخر

نه نخر خوب نیست من سه تا خریدم اصلا نشد استفاده کرد

برای یکی دو ماه اول نگیر چون سینه هات هنوز بزرگن و جای دکمه سوتین کوچیکه سخته شیر دادن به نوزاد
بعدش بگیر

من یدونه خریدم ببینم چطوریه اگر دیدم خوبه دوباره میرم میخرم

ازه عزیزم خیلی خوبه من تو بارداری میزدم عالیه راحته از جلو دکمه میخوره شبا راحت باز میکنم تو طول روز میبندم

یه نظر من بخر
بلاخره برای بیرون از خونه نیازه حتی اگه تو خونه نبندی

نه اصلا خوب نیس .سوتین نرم و بزرگ بگیر بهتره

تو شیردهی اصلا سوتین نمیتونی بزنی

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد