سوتین شیردهی خوبه بخرم یا معمولی

۳ پاسخ

نخی بگیری بهتره شیر دهی من گرفتم اسفنج داره دختر خالم نزاشت ببندم گفت شیرت و نمیزاره بیاد راستم میگفت از روزی که نخی میبندم بهتر شده

من نخی گرفتم شیردهی دکمش زود خراب میشه و اینکه بنظرم باعث تعریق میشه

نخی بهتره
من شیردهی خریدم ولی اصن راحت نیستم

سوال های مرتبط

مامان شاهان♥️👶 مامان شاهان♥️👶 ۴ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد