بچه هاا
بنظرتون تخت کنار مادر کاربردیه؟؟

۵ پاسخ

آره برای من خیلی کتربرد داشت خودمون تو تخت میخوابیدیم بچه کنار دستم بود برای شیردادن چون نمیتونستم رو تخت کنار خودمون بذارم تا صبح از ترس اینکه خودم یا شوهرم روش نیفتیم نمی خوابیدم

برای پسراولم فقط گهواره استفاده شد هم کولیک داشت هم شب بیداربود هابش عمیق نمیشد

منم موندم بخرم یا نه ، ولی خب ما خودمون کلا رو تخت میخوابیم چون زمین رطوبت داره فک کنم برای من واجبه بخرم،بنظرم اگه خودتون رو تخت میخوابین بگیر ولی اگ نمیخوابین الکی هزینه نکن خواهر من هم خودش تخت داره هم بچه هاش هیشکی رو تخت نمیخوابه

اگه خودتون تو تخت میخوابید اره
ما تخت داریم ولی نمیتونم بخوابم تخت کنار هم خریدم اما بعدا فروختم برام کاربردی نبود

منک داشتم اصلاااا گذاشتم دیوار مفت فروختم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی