۶ پاسخ

مراقبت معمولی بود وزن و قد

من امروز پسرمو بردم برا مراقبت ۲ سالگی گفت چون سرخک زیاد شده باید یه دوز بزنه هفته آینده بیارش برا واکسن

بله داره

آره عزیزم قد و وزنشو میگیرن ولی دیگه واکسن ندارع ی قطره ویتامین د هم میریزن تو دهنش

بله قطره باید بخوره

آره داره

سوال های مرتبط

مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی
مامان داینا🦖ماینا🦕 مامان داینا🦖ماینا🦕 ۲ سالگی
مامان اهورامزدا مامان اهورامزدا ۲ سالگی