پوشک
شیرخشک
بچه داری
کولیک

تصویر
۱۱ پاسخ

من خونه ویلایی رو ترجیح میدم به خونه اپارتمانی

نور ، نقشه ، مشاعات ، پارکینگ دار بودن ، محله ی خوب ، طبقه همکف و اول خیلی خوب نیستن موقع فروش هم سخت فروش میرن ، بهترین طبقه ، طبقه ی یکی مونده به آخره ، آنتن دهی موبایل ، تمیزی راهرو ها نشون دهنده ی مدیریت خوب ساختمون و کمتر بودن مشکلاتت با همسایه هاس

نور و روحیه خونه،حتماآفتاب و تراس داشته باشه،همسایه ها خوب باشن،مدیر داره یا نه،همه کارای ساختمون رو نظم هست یا نه
بچه ها تو حیاط بازی میکنن سرو صدا اذیت نکنه

من خواهرم اینا فقط سر سرو صدا مشکل دارن یا همسایه از گریه دختر کوچیکه خواهرم شکایت میکنه یا اینا از صدای دریل و مته و اهنگ بلند اون خودمم اپارتمانم ولی خب جاریم پایینمه پایینترم مادرشوهرم فامیلیم ولی خواهر شوهرمم حدید خریده همش همسایه پایینیش شکایت صدای دوییدن پسرشو میکنه

نور و همسایه مهم ترین چیزها
ما خداروشکر همسایه های خوبی داریم
نور خونه هم عالیه
یعنی اگه نور نبود من دق میکردم

خانوادگی ام باشه نه ین خیلی پررو میشن مثلا ما خونه خریدیم یه طبقه پدر شوهر یه طبقه عروس ...یه طبقه ام یه عروسه که اجاره داده طبقه مادرم که یه پسرش فروخته رفته

ویلایی خوبه ولی آپارتمان امنیتش بالاتره شما که بچه دارید به همسایه ها دقت کنید من پسرم خیلی سرصدا میکنه همسایه هارو که میبینم عذر خواهی میکنم ولی همیشه با خوشرویی میگن که اوکیه و اون بچس

ب نورگیری خونه هم دقت کن

خیلی ب همسایه ها دقت کن
بابای من خونه اجاره کرده همسایشون مدااااام غرمیزنه میگه محکم راه میرید😳 نمیدونی زنیکه خ راب چقد اذیتشون میکنه
ب اینکه ساختمون عایق صدا باشه یکم جون داشته باشه
طبقه ی خیلی بالا نگیر طبقه اولم نگیر

من با بچه همیشه ترجیحم ویلاییه

والا ما طبقه سومین چون بچه کوچیک دارم همش میدونه طبقه پایینی اومده بود جلوی در الانم همسرم همش میگه بهش ندو ندو کاش طبقه اول بودم راحت می‌دویدند
طبقه اولم بالای پارکینگ زمستونا سرد میشه اگه شوفاژ باشه بخاری گرم میشه باز

سوال های مرتبط