۶ پاسخ

اگه تخم مرغ نداری
میتونی دوپیازه درست کنی خییلی هم خوشمزه ترمیشه
سیب زمینو ک آبپز کردی لهش کن
بعدش جدا پیازو سرخ کن بهش ادویه ونمک بزن با سیب زمینی له شده قاطیش کن زیر اجاقتو کم کن بزار خوب ب خورد هم برن
بعدش نوووش جان

میشه ولی تو ماهیتابه نچسب بپز. گیشنیز و جعفری تازه اگه داری بریز عالیه برا کوکو سیبی

سلام عزیزم من اتلیه آنلاین دارم هرتمی بخواین داریم خواستین روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

فکر نکنم خوب بشه من تخم مرغ نداشته باشم درست نمیکنم دیگه با سیب زمینی سرخ شده فرقی نداره

ارد بزن بهش خوب میشه

میشه عزیزم ولی خب به اون اندازخ خوشمزه نمیشه و پف نمیکنه

سوال های مرتبط