۴ پاسخ

سیب زمینی رو رنده میکنی؟؟؟؟
پیاز ؟؟؟
هویج ؟؟؟
بعد با تخم مرغ قاطی میکنی؟؟؟ درسته؟؟؟

پیازم خوشمزه میکنه نوش جانش

هویجم توش بری سری بعد

نوش جانش

سوال های مرتبط