۱۰ پاسخ

منم همینجور خیلی کمم شاید کلا یبار حس کردم با اینکه جفتم قدامی نیست

من قدامی بودم تازه از هفته ۲۳حسش کرده بودم خیلی کم

من از۱۷هفته فهمیدم جفتم خلفیه. استراحت کن یه چیز شیرین هم بخور دوتا با انگشت بزن به شکمت جوابتو میده ☺️

ارع بابا نگران نباش من از ۲۱ هفته کامل حس کردم البته ب جفتتم بستگی دارع

منم دقیقا هیچیی حس نمیکنم
حتی شکمم اونقدی بزرگ نشده🥲

الان نبض فقط

مثلا شیرینی اینا هم میخورم که یکم حرکت هاشو حس کنم هیچی به هیچی

اره عزیزم عادیه من با اینکه جفتم خلفی بود ۲۱ هفته حسش کردم هنوز جا داری تا ۳-۲ هفته

زود عزیزم

جفتت قدامیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری