خانوما آزمایش یکسالگی از بچتون گرفتید؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه من بردم دکتر گفت همه چیش نرماله نیازی نیست

بلی😊

بله عزیزم

من بردم دکتر گفت لازم نیست
با اینکه من اصلا آهن و ویتامین نمیدم. یعنی پسرم قبول نمیکنه عوق میزنه

بله خیلی مهم

بله انجام داد

نه من بردم دکترش گفت قد و وزنش خوبه ۲ سالگی اگر صلاح دیدم مینویسم

آهنوادرار

اره عزبزم

من تازه فردا میخوام برم دکتر براش بنویسه

من از دخترم‌ نگرفتم

الکی نگیر اگه مشکلی داره بگیر کمبود وزنی چیزی

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری