بله من بردم ببری بهتره چون خدای نکرده اگر مشکلی داشت متوجه میشی،دخترمن یکم کم خونی داشت
من بردم
بنظرم حتمااا ببر
دکترش گفت لازم نیست
اره عزیزم خیلیم واجبه. بله بردیم . پسرم کمخونیش لب مرز بود الان دو برابر آهن میدم
من بردم دکتر گفت نمیخواد ببری خیلی بچه اذیت میشه
میترسم آزمایش انجام بدم موندم دو سالگی
من نبردم دکتر گف ۲ سالگی بیار
اره.کلسیم و ویتامین d کم داش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.