از کی میتونم بفهمم زایمان طبیعی میشم یا سزارین

۱۰ پاسخ

هفته های اخر

سلام دوستان من دوسه روزه خیلی درد دارم مثانه ام خیلی دردمیکنه هم پشتم کسی این علائم رو داشته توهفته 26

یک ماه اخر

گلم کلا ساختار بدن زن برای زایمان طبیعی هستش...اما از سونو های ۳۰ هفته به بعد با قاطعیت بهت میگن زایمانت چیه..چون باید ببینن بچه چرخیده سمت پایین یا نه..باید سر بچه سمت پایین باشه و جفتت هم سر راهی نباشه...دکتر هم لگنت رو برای اطمینان چک میکنه که ببینه در چه وضعیتی هستی...اما خب کلا ساختار بدن یک خانوم برای زایمان طبیعی هستش...سزارین در صورت پیجیدن بند ناف دور گردن بچه، به پا بودن بچه، جفت سر راهی، و فشار خون بالا و یا حالا مواردی که ممکنه بر اثر تصادف و چیزای دیگه به وجود بیاد که خانوم قادر به زایمان طبیعی نباشه...
من خودم بچه اول طبیعی آوردم...برعکس چیز هایی که میگفتن زیاد اذیت نشدم..ماما خصوصی و اتاق وی آی پی گرفتم و همه اش دورم بودن و اقوام درجه یک تا لحظه خروج دخترم از واژن کنارم بودن...در کل خییییییلی از سزارین بهتره و من اصلا پشیمون نیستم...و به هیچ وجه اینکه میگن زن گشاد میشه صحت نداره و زاده ذهن های بی سواده...زن فقط مگگگگر افتادگی مثانه بگیره که من با بچه اول نگرفتم....

اصن نمیتونم به طبیعی فکرم بکنم 🥹این که واژنم پاره بشه بخیه بخوره وای نه
دردشم بکشم با اختیار خودم هر لحظه 😬
قبل حامله بشم کلا فقط گفتم سزارین کامل تحقیق کردم 😅و تصمیم گرفتم

بعد 34 یا 35 هفته البته بعضی بچه ها زود تر میچرخن تو سونو رشد مشخص میشه

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

تو سونو ها میگن بچه سفالیکه یا بریچه ولی هفته های آخر قطعی شو میگن و بیشترها هم سفالیک هستن و زایمان طبیعی

۳۶ هفته

برا منم سواله حذفش نکنین پیامتون ببینم عزیزم😘

سوال های مرتبط