۳ پاسخ

منم 3بارکردم نشد

مطب رفتم بار سوم گرفت..البته برا جنسیت رفتم چون به طور طبیعی خودم بارداری داشتم

منم دلم میخاد برم خسته شدم

سوال های مرتبط

انتظار فسقلیمون انتظار فسقلیمون قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری