۶ پاسخ

شش سیسی

پسر من چنروز پیش مریض شده بود پاراکید شربتش رو ۶ سی سی دادم

دکتر ب من گفته بود ۵ سی سی
اما کیان شربت پاراکید رو اوق میزنه بالا میاره طعمشو دوس نداره متاسفانه😪

اگر تب داره نصف وزن هر4ساعت

نصف وزن
۶ سی سی باید بدی

والا داروخونه من گفتم ۱۱کیلو هست دخترم گفت ۲۲ قطره بده

سوال های مرتبط

مامان 🩵بچه رئیس💙 مامان 🩵بچه رئیس💙 ۲ سالگی