کاش قدرت تشخیص نفخ از حرکت بچه رو داشتم🤧

۷ پاسخ

خرکت بوه خودش دادمیزنه که من نی نی ام عزیزم .نگران نباش بعدم الان تودیگه دقیق موقعیت رحمت میدونی حرکات اون قسمت روفقط توجه کن

می تو🤝🤞🤝🤞

نفخ تو روده هاته روده هام از پهلوی چپ میاد تا پهلوی راست بعد راست روده😂 اگ این قسمتا بود بدون نفخه
ولی اگه زیر نافت بود یا دو انگشت اینور اونور و همیشه هم اونجا حس میکنی بدون بچس😂😂

گل گفتی واقعا

ولی درکل الان زوده اگ جفتت قدامی باشه

کلا خیلی باهم فرق دارن کههه ی ذره دقت کنی میفمی قشنگ

عالی گفتی حرف دل منم بود :))))

سوال های مرتبط

مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری