چجوری نخوردیش تو این ۱۳ روز
دختر منم از اول بدش میومد در طول زمستون نه کلاه سرش کردم نه جوراب پاش کردم به شدت گرماییه و عاشق سرماس😐
خداحفظش کنه🧿
منم نی نی موووخواااام😭😭😭
وووووووش بخورش اینو 🥹
نخودچی ببین اخه😂
اخی😂😍🤣😍
وایییی خوداااا😍😫😫کی جوجه منم بدنیا میااااد
بخدا که میخورمش😫😂
از نگاهش ناسزا میباره😅😅😅😍😍
ای خوداااااا شاید خیلی گرمه یه کلاه نازک تر بپوشونید
اییی ننه چرا اینقدر داماد منو اذیت میکنیییی😐😐🤣
هنوز زردی داره اینقدر نپیچونش بدتر میشه
دختر منم وقتی کلاه میزارم براش انقدر جیغ میکشه که من رسوا میشم🤣🤦🏻♀️
پسر من کلا از لباس بدش میاد 😂دوس داره لخت باشه فقط پوشک داشته باشه
چقدررررر بامزززززس خدااااا ماشاالله. بهش
خیلی محکم پیچیدیش گناه داره
چون نخوده🥰🥰
دختر منم از وقتی به دنیا اومد از کلاه جوراب و دستکش و هر چیز اضافه ای متنفره😂فک کنم کلآ گل سر هد همه چی تعطیل😬
وییی گومبولی
ویی خدا چقد جیگره🤤🥹😘
اخی نی نی زرده چشاش
عزیزم خب دوست نداره دیگه😂😂زوره مگه
خوشش نمیاد خب
دور ورتون مگه خیلی سرده که ایقد پیچوندیش؟؟محیط خونه رو معتدل نگهدار که بچه ایقد اذیت نشه با پیچوندن
پسر منم بدش میاد
چه بد بد هم نگاه کرده خدا رحم کنه بهت 😂 بزرگ بشه کار داره باهات
عزیزم خفش کردی که
بدنش گرمی میزنع
چرا اینقدر پیچوندی عزیزم اذیت میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.