خانمایی که پسرتونو ختنه کردین به چه پمادی چربش میکردین؟!

۸ پاسخ

من هنوز نکردم ولی شنیدم پماد چشمی میگن عالی هه

پمادچشمی

آد چشمی

هیچی فقط گفت مرطوب بمونه

من روشم حلقه بود دکتر تتراساکلین داد روری ۳بار میزدم ۶روز افتاد حلقش

پماد آ د
بعد یک هفته که حلقه ش افتاد

دکتر خودش پماد میده

بعد کشیدن بخیه روغن حیوانی زدم که عالی بود
ینی تا۲سال باید بزنم

سوال های مرتبط