۱ پاسخ

جلوی تشکیل بچه رم نمیگیره چه برسه به نازایی🤣🤣🤣
دکترم میگفت اعتماد نکنین به اورژانسی همش الکیه که مردم زیاد باردار بشن
سالی دوبارم نباید بیشتر بخوری خطر سکته داره

سوال های مرتبط