خانوما سرهمی بنظرتون سایز ۱بگیرم یا صفر

۷ پاسخ

نیم خیلی کوچک زود کوچک میشه یک بگیر

منم نمیدونم چند بگیرم چون دوقلو هستن نمیدونم اندازشون چقدره

یک بگیر فوقش تا میزنی
صفر شاید اندازش نشد

۱

سایز صفر واسه بچه های زیر 2کیلو هست اونم فقط 1ماه اندازش هست من سر بچه اولم کلا نخریدم
ولی بچم زیر 3گیلو بود بعد مجبور شدم برم بخرم

صفرخیلی کوچیکه به نظرمن یک بگیر،اصلاسعی کن همه چی یک یاحتی دوبگیری صفراصلابه دردنمیخوره

۱عزیزم من ۰گرفتم پاهاش نرفت توش نو موند

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها هفته بیست‌وچهارم بارداری