پدی لاکت میدم صبح ۵ قطره بعد ۱۰ قطره هم قطره کولیف متخصص اطفال داد برا دلدرد بچه
دختر منم همش استفاده میکرد
معمولا شکم ش زیاد کار میکنه
از طرفی روی قطره نوشته مشکلات گوارشی (پس هم برای سیوست و هم اسهال استفاده میشه)
قطره ی بسیار خوبی بود
دختر منکه بیشتر اسهال میشد تا یبوست
دخترمن رفلاکس داره شکمشم زیاد کار میکرد چند روزه میخوره ی روز خوب شد ولی لز دیروز باز اسهاله
پدی لاکت روش هم زده برای اسهال و نفخ ...،من بچم چند روز شکمش کار نمیکنه نمیدونم از سر خشکش هست یا پدی لاکت
پسر من باهاش یبوست گرفت
نه،پسرمن یبوست که بگیره پدی لاکت میدم شکمش کار میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.