۲۶ پاسخ

نه عزیزم کرم از شوهرته که پیگیر رفیقت بوده
اینو گفته ک هول بازیشو توجیه کنه

ببین شوهرت مریض اینک میگی با کسی ارتباط نداره با این کاراش عجیب اما مطمین باش همینطوری پیش بره تو ارتباط هم می‌ره مواظبش باش زندگیتو حفظ کن چرا جا میزنی میگی بهش کاری ندارم می‌دونم به عنوان زن شخصیتت خورد شده عصبیت کرده اما مردا بچن به راهش بیار وقتی میگی ارتباط نداره نزار زندگیت بپاشه الان وقت طلاق عاطفی نیست حداقل بخاطر بچت

😥😥😥
حق داری خب
معمولا مردا از این دلایل مزخرف میارن ک میخواستم حساسش کنم و...
اینا چرتی بیش نیست. حق داری ناراحت بشی‌. فقط به نظرم بخاطر اون بچه ی کوچولو پیش مشاور هم برو.‌
من آدمایی رو دیدم خیانت میکنن ک از چشمام بیشتر بهشون اعتماد داشتم
خودت هم بی تقصیر نبودی. چرا باید پای چنین کسی رو ب زندگیت باز کنی؟؟!! زندگیه . شوخی ک نیست. با وارد کردن اون زن به زندگیت دقیقا بمب ساعتی رو وارد زندگیت کردی. تقصیر خودتم ببین. منم از این دوستا داشتم.‌ازدواج ک کردم پاشونو از زندگیم بریدم. پای دویتای مشترکمونم بریدم. هیییچ چیزی مهم تر از زندگیت نیست.‌اگر وسی تونست ب حد و مرزهات احترام بزاره قدمس رو چشم.‌اگر نه بره به خرابکاریاش برسه

خب چرا از دختره بدش میومد؟ چرا کلا قطع رابطه نکردید با همشون بهتر بود تا زندگیتون خراب کنید

عزیزم باید باهات روراست باشم راستش خودتم بی تقصیرنبودی الان بد زمونه ای شده وقتی میبینی دختره سرگوشش میجنبه بهتر بود باهاش قطع رابطه کنی توهم کاری به کارش نداشته باشی اون بالاخره یه کاری میکرد
الانم اگه پیامی تماسی چیزی ندیدی راحت زندگیتو رها نکن(بخشیدن خیلی سخته درکت میکنم)باید بخاطر بچه زندگیتو جمع و جور کنی
میگی زنای خراب دیده اونم باهاش فاصله داشتی دیده میگما خیلی سخته تحمل کردن این کارا ولی خب آخرش باید طلاق بگیری که اونم زندگی بچه خراب میشه و خودتم با هرکسی ازدواج کنی شاید بدتر از اینا رو ازش ببینی بالاخره مرده و اینکارا از بیشترشون بعید نیست.

این ادامش

تصویر

عزیزم شوهرت زر مفت میزنه از همون اثل میگفتی لیاقتت همین جک و جن …ه هان هول،بعدشم اینا همش بهانه چرت و پرته جرش بده شده تا طلاقم برو میخواستم پیام بده و تا تو قطع ارتباط کنی اینا همش چرته کو….ننی که خارش میکنه خودش سفارش میکنه اینم بهش بگو

خواستی بگو عکس ست و ماشین و بفرستم برات ببین آیا حق دارم یان میگ خیانت نکردم

عزیزم این درسته ک نباید با اون خانوم بگردی.ولی واقعا کرم از شوهرتتتت بوده شاید پشیمون شده باشه و تکرار نشه ب هرحال کسی ک این وسط ضربه دیده وضرر کرده شمایی ب نظر من بخاطر بچت و خودتم ک شده ی فرصت بده اگ دیدی تکرارشد دیگ فرصت نده…

تو حتما رفتی به شوهرت گفتی فلان دوستم شوهر داره دوس پسرم داره

بخاطرهمین میگن از دوستاتون پیش شوهرتون حرفی نزنید چه خوب چه بد
زیاد ک درگیرش بشه کنجکاویشم زیاد میشه کاردست آدم میده

عذرخواهی میکنم شوهرت مثل سگ دروغ میگه

دروغ میگع تجربه بهم ثابت کرده مردا از هر چیز و هر کس میگن بدمون میاد دروغ میگن

حنانه جان بنظر من ۹۹ درصد مردها خطا میکنن و کرم درون دارن بهرحال با یک همچین موضوعی نباید زندگیت رو خراب کنی ، فرصت جبران هست زندگی که بعد این همه سال ساخته شده با یک اشتباه یا ندونم کاری خراب نکن،فرصت بده خودت هم مقصر بودی دوست خوبم، ولی قوی باش و زندگیت رو سروسامون بده

کرم از شوهرته هردوشو زیر نظر بگیر خیلی مشکوک و مسخرس

عزیزم دقیقا همین اتفاق سر منم افتاد شوهرم از رفیق آم بد گفت بعدش گفت ب ما حسادت می‌کنه و ازاین حرفا آخرش نگو ب رفیق خود من چشم داشت خاک تو سر من ک اولش نفهمیدم بعد من و فروخت پای رفیق ام باهمدیگ رفتن باغ و اینا پیش خود رفیق من بهم زنگ زد عزیزم حواست باشه ب شوهرت شوهر من ک اینقدر از رفیق من بد می‌گفت فکرشم نمی کردم خیانت کنه بهم

یە سوال. برام. پیش. اومدە. یعنی این. ٨ ماە. ازت. درخواست نزدیکی. نداشتە

شاید کلا شوهرت قصد بدی نداشته باشه ولی از این مردایی باشه که تو اینستا فیلم بد نگا میکنن و عکسای زنای اونجوری رو لایک میکنن شاید این کارو دوست داره و رابطه نداشته باشه باهاش

شوهرت فقط خواسته توجیح کنه تورو وگرنه دلیل نداره واسه این کارش

اتفاقا از دختره خیلی هم خوشش میاد و میخاد باهش رابطه هم داشته باشه
با لایک کردن و فالو کردن بذر آشنا شدن داشته میپاشیده

شما کارت درسته
بهش بگو خطا کنی منم خطا میکنم
تهدیدش کن تا حواسش رو جمع کنه
اگ بری سمتش و مثلا بخای زندگیتو حفظ کنی بیشتر ازت فاصله میگیره و به دنبال زنای دیگ میره
چون توهم میزنه میگه من کیم چیم چی هستم ک همه منو میخان

راستش ما خانما همیشه دنبال ی راه برای توجیه چیزی هستیم که واضح داره تو چشممون فرو میره،همش میخوایم انکار کنیم واقعیتیو که داره اذیتمون میکنه،متاسفانه شوهر شما کرم از خودشه،این چندماه ک ازش دور شدی اصلا اعتراضی نکرد؟

دروغ دروغ دروغ
چقد ادم دروغگوییه شوهرت. ینی چطور تونسته این چرند و تحویل تو بده

قید اون رفیقتو بزن ، چی از زندگیت واجب تر عزیزم ، حتی شده دیگه با بقیه هم نرو بیرون که پای این رفیقت از زندگیت حذف شه ، بشین با شوهرت حرف بزن بگو زندگیمونو بخاطر یه زن دیگه خراب نکن حالا بقیه شیطونیاش که مهم نیست همه مردا ازین کارا میکنن شوهرمنم یبار مچشو گرفتم دعوا راه انداختم دیگه نشست سر جاش

چرا زندگیتو جمع نمیکنی خواهر با این فاصله گرفتن زندگیت نابود میشه و اون فرصت پیدا میکنه راحت به خیانت فکر کنه.
تهشم میگه مگه تو بودی که من نرم سمت کسی .

نمیتونی. زندگیتو. خراب کنی.

چقدر حال تو درک میکنم

سوال های مرتبط