۵ پاسخ

چشم میچرخونم همه دلگیر و دلتنگن،انگار واقعا دنیا غمگینه فقط دل ما نیست که پر غم

من کاشکی توکودکی میمردم.بزرگ نمیشدم

واقعا کاش کاش کاش کاش

کاش مامان منم زنده بود

واقعا حیف که نمیشه

سوال های مرتبط