سلام مامان فندق شماکه گفتین باقرص دوفامدباردارشدن چندروزتاخیرداشتین ممنون میشم اگه بگین من14روزه که قط کردم پریودنشدم آیا ممکنه به تاخیربندازه باهاش نسیم علاعمتون چی بود که فهمیدین باردارین خیلی مهمه لطفابگین مال من هیچ وقت تاخیرنمینداخت سه روزبعدش میشدم 12روزه هم پریودنشدم 9م تست زدم منفی.
من با قرص دوفامد باردار که نشدم هیچ پریودی های شدید دارم باید فقط خونه بشینم 🥲🥲😭😭😭
من این ماه خوردم خیلی اذیت شدم قرار دیگ هیچ دکتری نرم و هیچ قرص هورمونی هم نخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.