کیا با قرص دوفامد باردار شدن

۴ پاسخ

من یک دوره استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت ماه سوم باردار شدم بدون هیچ قرص و دارویی فقط اسید فولیک و متفورمین میخوردم باید خدا بخواد که بشه

دوفامدبرای تنظیم پریوده

من باردار شدم

من چن ماهه میخورم هیچی

سوال های مرتبط

مامان آینده🎀 مامان آینده🎀 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفتم بارداری
مامان مامان پسته❤ مامان مامان پسته❤ هفته پانزدهم بارداری
اِلینا اِلینا قصد بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
چشم انتظار🥺🤰 چشم انتظار🥺🤰 قصد بارداری