این ماه نخوردم
حتا اگه پریدم عقب بیوفته متوجه نمیشم از چبه 😭
من ۳ ماه که هیچ قرصی بجز فولیک و یتامین ای و دی نخوردم همچنان یکسال به اقدامم
من مم
عزیزم ربطی به دوفامد نداره بارداری بخواد بشه میشه من خودم چون پریودی هام خیلی نامنظم و سه ماه ی بار بود با دوفامد هرماه پریود میشدم ۱۲ ماه هر ماه دوفامد مصرف میکردم بدون تاخیر پریود میشدم ماه ۱۲ که باردار شدم هم مصرف کرده بود تو پریودم تاخیر افتاد رفتم سراغ تست دیگه بلا تکلیف نبودم که یعنی باردار شدم یا به خاطر تنبلی پریود نشدم
واقعا ؟
من این ماه قرص نخوردم
و اقدام هم داشتم
نمیدونم باردارم میشم یا نه
و امروز باید پریود بشم
یعنی میشم ؟
درداش رو دارممم
الان یک ساله که جلوگیری ندارم ولی باردار نشدم تنیلی تخم دان هم دارم
من عربزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.