۳ پاسخ

من از پریودی قبلیم دیگ دارو هامو نخوردم این ماه عقب انداختم تست گرفتم مثبت بعدی منفی
گرچند امیدی ندارم ولی امروزه از دادم ببینم خدا چی میخاد

من سه یا چهارماه فک میکنم داروهامو ول کردم طبیعی باردار شدم

سوال منم هس

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری