من دوروز از موعدم گذشت خون ریزی کردم پد گذاشتم ولی بعد چند ساعت کم شد بعدش تا دوروز لکه داشتم فکز کردم پریود میشم ولی کمتر شد و تقریبا قطع شد هفتم تاخیری دیروز بی بی زدم مثبت شد ازمایش دادم مثبت شد
من پریود شدم ولی با خونریزی کم و قطع شده اما نمیدونم باردارم یانه چون علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.