کیا ماهی که باردار بودن پریود شدن؟؟؟؟

۲ پاسخ

من دوروز از موعدم گذشت خون ریزی کردم پد گذاشتم ولی بعد چند ساعت کم شد بعدش تا دوروز لکه داشتم فکز کردم پریود میشم ولی کمتر شد و تقریبا قطع شد هفتم تاخیری دیروز بی بی زدم مثبت شد ازمایش دادم مثبت شد

من پریود شدم ولی با خونریزی کم و قطع شده اما نمیدونم باردارم یانه چون علائمی ندارم

سوال های مرتبط