سوزش معده هم داشتم همش خواب بودم
من
جوش صورت و تاخیر پریود ماهی ک جنگ بود مسافرا بودم بیخیال بودم شدم
🖐🏼🥲
منم با شش روز تاخیر همه رو دارم😢یه بیبی چک خودکاری زدم اونم خط تی سفید شد حالا نمیدونم چیکار کنم مثبتم منفیم باردارم باردار نیستم😔
من همههههه رو داشتم البته همراه تپش قلب گاهی
منم همه رو دارم وای امروز صبح داشتم به خودم میگفتم چرا اینقدر موهام زود چرب میشه یعنی شامپوم بده نگو از بارداری😂😂
من هیچی علامی ندارم ۸ روزمونده پریودم 🥲
من جوشام ی جوری شده بود ک مامانم میگفت چرا اینجوری....خستگیمم زیاد شده بود ولم میکردی خواب بودم سرکار میرفتم اون موقع همش احتیاج ب خواب داشتم میرفتم آب میخوردم خوابم بپره سینه هامم دردی ک سینه تو دوران پی ام اس داره رو داشت
من سینه هام درد میکرد .سر درد کمی داشتم بقیع رو نه
من خستگی نفخ سینه دردناک اینا داشتم
من همه رودارم با احساس درد پریودی هم دارم ۷روز ب موعدمه بیبی چک فعلا منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.