اگر شدید باشه خونریزی،بعیید میدونم
خیلی کم پیش میاد ولی دیدم اینجور موارد رو
سلام شما باردار بودی؟
مننننننن
پریود شدی اخر؟؟
من پریودشده بودم ولی شدیدنبودچندروز بودباردارشدم
زن دایی من 3 ماهه بادار بود پریود میشود نمیدونست بادار ه تا اینکه حالت تعوع شروع شد آزمایش داد فهمید
بله ممکنه من یکیو میشناسم تا چهار ماه پریود میشده و باردارم بوده
مامانم...
عزیزم خونریزی پریودی خب شدتش بالا ولی اگه باردار باشی در حد لکه بینی
نه عزیزم فکراتو درگیراین چیزا نکن
نه ممکن نیست.خون پریودی کامل و زیاد باشه ادم باردارم باشه..لکه باز چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.