۷ پاسخ

سزارین هم اگر باشی ۱۴ روز معمولا زودتر بر میدارم دیگه
حالا سه روز دیگه ام روش

زن داداش منم 20 روز تر زایمان کزد
همچی عالی بود

هیچی نمیشه من اجبم ۲۵ روز زودتر زایمان کرد بچش هم ۲۷۰۰ بود خداروشکر دستگاه هم نرفت

من ۲۶ روز زودتر زایمان کردم
هیچی نشد
فقط پسرم کوچولو بود

هیچی اگ بچه همه چیزش خوب باشه چیزی نمیشه اصولا از 36 هفته ب بعد بچه دستگاه نمیره

فک نکنم اتفاقی بیوفته نگران نباش احتمالا منم همینجوری زایمان کنم

چیزی نمیشه ۳۸هفته‌ای اون‌موقع

سوال های مرتبط