من سه روز بد مریض شدم شیرخودمم میدادم دکتر گفت ماسک بزن دستاتو بشور بعد شروع کن به شیر دادن
من مریض شدم دخترکم ازم گرفت حتما ماسک بزن موقع شیرده احتمالش کمه ولی بازم هست
من ۳ هفته شدددیددد سرماخوردم..اما بچم نگرفت..مدامماسک دهانم بود کنار بچه..هر لحظه خواب و بیداری و شیردهی بخاطر همین نگرفت
عزیزم خودتو انقد اذیت نکن
حساس زیادی هم نباش
تاالان نگرفته انشالله هم نمیگیره
من خیلی بد مریض شدم اما دخترم نگرفت
اگ بچت شیر خودتو میخوره نمیگیره
نه درحد عطسه بود دوروز اینا بعدش خوب شد خودم ولی داشتم میمردم😑
از مادر نمیگیره
من بد مریض شدم ولی پناه از من نگرفت
شیر خودمم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.