من هنوز اسم انتخاب نکردم💔😭

۴ پاسخ

یادمه دخترم اومده بود دنیا 15 روزش بود بعد اسم انتخاب کردم از بس منو شوهرم گیر میدادیم رو اسم 🤭

من از وقتی جنسیتو فهمیدم انتخاب کردم ثبت احوال قبول نمیکنه همچنان بدون شناسنامه س بچه م😢از شانس بد ما سایت درخواستم بسته س

عزییزم
بچتون چیه

عزیزم تنها نیستی منم اسمی انتخاب نکردم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان آریا و سورنا مامان آریا و سورنا ۳ ماهگی