زیبارویان علائم لانه گزینی چجوریه؟!!

تصویر
۴ پاسخ

لانه گزینی عزیزم ۶ تا ۱۲ روز بعد لقاح اتفاق میفته و شما لکه بینی میشه خیلی کم
لک هم صورتی یا قهوه ای هستش
و لزومی نداره که هر کی باردار میشی لانه گزینی رو داشته باشی یه سری ها دارند

سلام عزیزم برا بعضیا یه لکه هست برا خیلیا هم هیچی نیست
منم زایمان زودرس اولم یه لکه دیدم این دفعه هیچ علامتی نداشتم

من نداشتم ولی ماهی که باردارشدم یکی دوهفته قبلش درد زیر شکم داشتم که تیر میکشید بعد من فکر میکردم عفونت دارم به خاطر همون بعد فهمیدم تایم لانه گزینی بوده

من سرگیجه شدید، احساس سرما و درد شکمی داشتم. بعد هم درد پا و کمر هم اضافه شد. لرز شدید هم بعد اینا ...

سوال های مرتبط

فــــاطـــــی فــــاطـــــی قصد بارداری
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان علی و افرا مامان علی و افرا هفته هفتم بارداری
❤️❤️ ❤️❤️ قصد بارداری
مامان آینده👶♥️ مامان آینده👶♥️ قصد بارداری
ارغوان ارغوان قصد بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌ویکم بارداری