لانه گزینی عزیزم ۶ تا ۱۲ روز بعد لقاح اتفاق میفته و شما لکه بینی میشه خیلی کم
لک هم صورتی یا قهوه ای هستش
و لزومی نداره که هر کی باردار میشی لانه گزینی رو داشته باشی یه سری ها دارند
سلام عزیزم برا بعضیا یه لکه هست برا خیلیا هم هیچی نیست
منم زایمان زودرس اولم یه لکه دیدم این دفعه هیچ علامتی نداشتم
من نداشتم ولی ماهی که باردارشدم یکی دوهفته قبلش درد زیر شکم داشتم که تیر میکشید بعد من فکر میکردم عفونت دارم به خاطر همون بعد فهمیدم تایم لانه گزینی بوده
من سرگیجه شدید، احساس سرما و درد شکمی داشتم. بعد هم درد پا و کمر هم اضافه شد. لرز شدید هم بعد اینا ...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.