۸ پاسخ

تا یکسالگی عادیه عزیزم

عزیزم پسر منم همینجوریه تا دوسالگی عادیه

فعلا دوتا دندونش بگیر از طرف من 😻

راه می‌ره یان

پاهات بخورم

عزیزم نود درصد بچه ها تا دوسالگی پاهاشون پرانتزیه ک قطره آ د و مکمل هایی ک میدن رو باید همیشه مصرف کنی ک فرم استحون پاها درست شه

داخل روروئک این شکلی میشه

زود نبست برا فهميدن؟

سوال های مرتبط

مامان نیکان جانم مامان نیکان جانم ۱۷ ماهگی
مامان نی نی دونه انار مامان نی نی دونه انار ۱۷ ماهگی