۲۰ پاسخ

ای جانم😍
نوش جان باران گلی🫶🏻🌸
عجب مامان خوش سلیقه ای🥰😍

سلام گلم
میشه بگی چجوری درست کردی

عزیزم میشه طرز تهیشو بگی

نوش جونش

چقد با سلیقه😍✨👌

چقدر با سلیقه😍😍

عزیز من امروز گذاشتم آخرش روغن روشو بریزم دور ؟

چه باسلیقه

چع قشنگننن ادم دلش نمیاد دست بزنع بهش😂

به به چقدر قشنگ نوش جونش 😍
خسته نباشی

قلم به چی میگین شما؟

به‌به دستت طلاااا

عزیزم‌میشه درخاستمو قبول کنی

چه مامان خوش سلیقه ای🤩

چقدر باسلیقه😍به به👏🏻

به به نوش جون باران خوشگله😍

چه باسلیقه😍😍

به به چه با سلیقه 😍😍❤️

نوش جان باران قشنگم🥺😍

اخ خدا اون سه تا اشپز🥺😍
مامانمم داره ازشون خیلی گوگولن👨🏻‍🍳

به به😍

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی