خودت کجایی هستی
راستی میدونی من چی زیاد میخوردم گرده نخل و جوشونده انجیر خدایش عالی جواب داد
من دو سال تحت نظرش بودم هر ۲۱روز بار،در کنار اینکه کیستامو درمان میکرد بهم داروی تقویت تخمک میداد که ذخیرم ضعیف نشه
منم ذخیرم پایین بود بخاطر کیستام تحت نظر طب سنتی بهم دارو داد و خودمم اصلاح سبک انجام دادم خدا رو شکر ذخیرم رفت بالا دکتر متخصص تعجب کرد
چنده ذخیره تخمدانت
یه دکتر میشناسم کارش طب سنتی هستش. (من هیچوقت اعتقاد نداشتم به طب سنتی) ولی عمم با ذخیره یک صدم رفت پیشش داروهاشو استفاده کرد حدود یکسال ام شد بعد که آزمایش داد شده بود ۲ و خرده ایی. ولی من خودم تجربه پیشش ندارم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.