سلام من ذخیره تخمدانم ۰/۰۸بود خیلی پایینه؟

۴ پاسخ

به تعداد نیست، به کیفیته همین قدری که مونده است ، این عدد نشون میده که باید سریع اقدام کنی ، ولی تخمک با کیفیت باید باشه ، تقویت کن و حتما دکتر برو تحت نطر باش.

یک ۶ماهی اصلاح سبک زندگی انجام بدین با بادکش گرم زیر شکم و روغن مالی اگه نشد که برین واسه آی وی اف

خیلی کمه مگه چندسالتونه؟!

اره خیلی پایینه ولی نا امید نباش همینو تقویت کن

سوال های مرتبط