۷ پاسخ

سلام خانما
تو۴۳ سالگی قصد بارداری دارم ،آزمایش ذخیره تخمدان واسپرم را چه زمانی باید بدم؟

الان آزمایش تیرویید دادم گفته کم کاری دارم
امیدی هست برای بارداری ،خیلی نگرانم
دکتر گفت بارداری اول تواین سن خیلی ریسک

توکلت به خدا باشه
من با ۹دهم طبیعی باردار شدم
اصلاح سبک کن ورزش کن
الان دیگه میگن ذخیره تخمدان واقعی قابل شمارش نیست و ملاک ناباروری نیست

سلام‌ برای ازمایش‌ چقدر ازت‌ گرفتن

عزیزم پس من چی من 22 سالمه0/4 هس 🤦‍♀️

در اصل باید چند باشه ؟

درخواست دوستی دادم قبول کن ی چیزی بهت بگم

چند سالته؟

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری