کاش تا ۴۰ هفته نکشم واقعا حالم خوب نیست دیگه🥲

تصویر
۱۰ پاسخ

من 13 روز مونده و کلافه شدم

من تاریخم دوازده خرداده ولی میخوام سی ام برم سزارین دیگه

منم ۱۴ روز دیگه دارم وای خستم خودم که احساس میکنم تا ۴۰ هفته برم
پنجشنبه هفته بعد میخوام برم دکتر بهم نامه بدع خداکنه راضی شه بفرستتم با بیمارستان خسسستم

وای منم از لگن درد دارم میمیرم خداکنه هفته بعد زایمان کنم

تاریخمون یکیه من ۱۶م عمل دارم

من ک پسری از تاریخش دو روز دیرتر دنیا اومد

والا من دارم تلاشمو میکنم اما انگار نه انگار🫠

خب ورزش هارو شروع کن ک زایمان کنی

خدارشکر هیچی نمونده دگ

آرزوم این بود الان جان بودم😍😍😍😍چه عدد قشنگی

سوال های مرتبط

مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان رضا مامان رضا هفته سی‌وهفتم بارداری