من 13 روز مونده و کلافه شدم
من تاریخم دوازده خرداده ولی میخوام سی ام برم سزارین دیگه
منم ۱۴ روز دیگه دارم وای خستم خودم که احساس میکنم تا ۴۰ هفته برم
پنجشنبه هفته بعد میخوام برم دکتر بهم نامه بدع خداکنه راضی شه بفرستتم با بیمارستان خسسستم
وای منم از لگن درد دارم میمیرم خداکنه هفته بعد زایمان کنم
تاریخمون یکیه من ۱۶م عمل دارم
من ک پسری از تاریخش دو روز دیرتر دنیا اومد
والا من دارم تلاشمو میکنم اما انگار نه انگار🫠
خب ورزش هارو شروع کن ک زایمان کنی
خدارشکر هیچی نمونده دگ
آرزوم این بود الان جان بودم😍😍😍😍چه عدد قشنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.