فک کنم باشه برا اینکه ببینن بچه باز چرخیده یا ن
یه سونوی بیوفیزیکال هم هست
معمولا آخرین سنو ۳۷ هفته انجام میدن مگر اینکه مشکلی پیش بیاد دوباره بفرستن
لازم گلم حتی اگرسونورشد اوکی باشه دکتر گفت باید بری من امروز از دکتر پرسیدم بهم گفت ۳۷ هفته یدونه باید حتما بری .
سونوچسبندگی تخمدان همهست
اگه مشکلی نباشه فکر نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.