۴ پاسخ

جنسیت مد نظر تون چیه که بپرسم؟؟

من اراک انجام دادم

عزیزم برا جنسیت پسر احتمال بیشتری هست تو iui
ولی دختر خطاش بالاتره کمتر انجام میدن

هزینش چقدره؟

سوال های مرتبط