۶ پاسخ

دکتر گف برای تحرک سریع آیو ای میشع یا ن؟؟

ب نظر من حالا ک قمی برو طبکده بوعلی ما چهار ماه تحت نظر اونجا بودیم خودم تنبلی داشتم شوهرم حرکتش ضعیف بود خداروشکر باردار شدم دو سال وچن ماه دکتر رفتم امپول دور نافی ووو این اواخر شوهرم میگفت تابستون میریم ای وی اف 😊

من که ای یو ای منفی شدم
ای وی اف هم منفی

عزیزم قرص بگیر مخصوص تحرک باشه
حیفه بخدا طبیعی هم میتونی بارداربشی چون فاکتورهای دگه عالیه

مولوفوژی خوبه
تعداد هم عالیه
فقط تحرک ک داره مصرف کنه
خودت هم مکمل بخور فولیکل خوب داشته باشی
و شاید خودت اصلا طبیعی باردار بشی

گلم ای وی اف خیلی شانس ببشتره امیدوارم زود مامان بشی🥰

سوال های مرتبط