خانما وزن نرمال تو ۳۶ هفته چقدر باشه خوبه

۲ پاسخ

برامن گف ۲۴۰۰ _دو وچهارصد خوردی__دکتر میگه وزن بچت نرماله و داره نمودار طبیعی و نرمال خودشو طی میکنه اصلا جا نگرانی نیس ولی خودم حس میکنم کمه__۲۶ هفته ۱۰۱۵ بود__۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود_۳۳ هفته ۱۹۰۰ بود_۳۶ هفته هم ۲۴۰۰ _نمیدونم چکارکنم دگ

خدمت شما

تصویر

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان ^گندم^🎀 مامان ^گندم^🎀 هفته چهلم بارداری
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی