برامن گف ۲۴۰۰ _دو وچهارصد خوردی__دکتر میگه وزن بچت نرماله و داره نمودار طبیعی و نرمال خودشو طی میکنه اصلا جا نگرانی نیس ولی خودم حس میکنم کمه__۲۶ هفته ۱۰۱۵ بود__۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود_۳۳ هفته ۱۹۰۰ بود_۳۶ هفته هم ۲۴۰۰ _نمیدونم چکارکنم دگ
خدمت شما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.