۴ پاسخ

اگزما اینجوری نیس ،اگزما در اثر خارش بعدش امکان داره دونه بزنه

با ی سرم و دارو حل میشه عزیزم نترس هیچی نیست بیشتر از حساسیت میاد

انتقال هم پیدا می‌کنه بعضی مواقع

ن اگزما نیست کهیر زدی

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۳ سالگی
مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی