۶ پاسخ

سیر میشه
عادت داره مک میزنه
پستونک بهش بده
هردوساعت شیر بده
چیزای مقوی هم بخور شیرت سنگین بشه

بعد عزیزم منم سزارین بودم روزای اول شیرم کم بود تا میتونی مایعات بخور شیر افزار بخور ببینم به چی شیر میکنی من دوتا زرده تخم مرغ خام با شکر قاطی کردم خوردم شیر کردم با سالاد الویم سینم رگ میکنه

دختر منم همینجوریه
سیر میخوره میخابه بعد میزارمش زمین گریه می‌کنه باز شیر میخاد

سیر نمیشه بخاطر اونه به دکتر بگو شیر افزا بنویسه برات .همم از شیر دوش استفاده کن

بچه منم همینجوریه از اول انقدر میخوره که دل درد میشه بهش نمیدم اندازه ایی که میفهمم سیر میشه بهش میدم زیرشو عوض میکنم چن روزه براش پستونک گرفتم بهترشده .
رفتم داروخونه ی مدل پستونک مارک بی بی لند بود برای نوزاد هم بهش دادم گرفت چون چن تا پستونک دیگه بهش دادم نگرفت

مثل من شیرت سیرش نمیکنه

سوال های مرتبط