۵ پاسخ

بهترین راه قنداب بزن به سینت میگیره اگر نگرفت با سرنگ شیرخشک بریز رو سینت تا بگیره یکی از اینا حتما جواب میده

رابط سینه بگیر

ی خانمی اینجا میگفت از شیرخشک قطره قطره بربز نوک سینه ت بعد سینه رو بذار دهن بچه ک ب هوای اون میک بزنه

بچه من نگرف یه مدت دوشیدم توشیشه دادم اونم خسته شدم شیرخشک داذم

یکم سرسینتو با آب قند خیس کن

سوال های مرتبط

مامان پرنستنت مامان پرنستنت ۷ ماهگی