بچه ی منم سینمو نمیگرفت با شیردوش کمی بکش سینتو سبک کن بعد بهش بده حوصله بخرج بده بچه ی منم تا الان همین مدلیه باحوصله صب میکنم تا سینمو بگیره
سینه تو باورش ی کم آب قند بزن سرسیاه بعد بزار دهن بچه
تا چند روز دیگه صبر کن درست میشه یا برو بهداشت بگو یادت بدن ولی اگه شیشه شیر دادیش دیگه نمیخوره
آب قند بزن به سر سینت میگیره
از من همینجوری بود طاقت کرسنگیش نداشتم شیشه دادم
نگران نباش سینه میگیره
کوچولوی منم نمیگیره عشقی میگیره یه بار میگیره یه بار ن
دیگ میدوشم میدم بهش
شکموعم هست شیرخشکم میدمش
عزیزم منم همینجور بودم ولی آخر گرفت
تلاش کن
ناامیدنشو
میگیره
نوک سینه تو نازک کن بزار دهنش نا امید نشو هی تکرار کنقبلشم سینه تپ با اب گرم بشور شاید عرق کردی بوشو دوست نداره
نوک سینه تو ابقند بزن
هنوز درست بلد نیست اولش یه کم بدقلقی میکنن بعد درست میشن باید صبر و حوصله داشته باشی .و مرتب سینه بزاری دهنش تا بگیره بالاخره
صبوری کن
درست میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.