۱۰ پاسخ

شیر نداری برای اینه
منم همینطور بودم عزیزم
استراحت کن و ابگوشت بخور زود شیرت میاد
حمام کن
قرص شیر افزا هم هست گلم شیرتو زیاد میکنه
نگران نباش دختر منم همینطور بود درست میشه

تلاش کن بقیه نوشتن چیکار کنی تا بگیره منم میگم علاوه بر اون تلاش ها برای گرفتن سینت و شیر خودت رو خوردن شیرخشک کمکی هم بگیر بهش بده حتما گشنه نمونه هم بچه اذیت نشه هم خدایی نکرده یهو زردی نگیره روزای اول بچه باید تند تند شیر بخوره تا دفع کنه و زردی نگیره واسه همین علاوه بر اون روش ها، شیرخشک هم چ آزاد چ دولتی بگیر بهش بده حتما...

واسه من چهار روز طول کشید با اینکه شیر هم داشتم
البته هر دفعه دو ساعت طول میکشید تا یکم شیر بخوره

اب وقندبزن به سینه ات میخوره

فقققققط تلاش کن که بگیره اصلا کوتاه نیا، پسر منم همین بود بلاخره ب خوردش دادم

منم چون نوک سینم کوچیک بود دخترم نمیتونست بگیره بخاطر اینکه گرسنه نمونه شیر می دوشیدم با قطره چکان میدادم تا بعد ۵ ۶ روز ب سختی تونس بگیره اصلا ناامید نشو عزیزم اکثر بچها اوایل همینن

بروبهداشت یابیمارستان زایشگاه بهت کمک میکنن سینت روبگیره

برو دوش آب گرم بگیر سینه هاتو با آبگرم مالش بده خیلی خوبه
بادام عالیه
رازیانه دم کن بخور برا دخترت خوبه و اینکه شیرت زیاد میشه
قرص شیرافزا خیلی خوبه

برامنم روز اول نگرفت یکم شیرخشک زذم ب سینم گرفتش و خورد

چرا؟
شیر نداری
یا نوک سینه نداری نمیگیره
من نوک سینم کوچیکه نمی‌گرفت شیردوش دستی خریدم

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی