بچم سینمو نمیگیره چیکار کنم ای خدا

۶ پاسخ

عزیزم بالاتنت رو لخت کن بچه رو بزار رو سینت تا تماس پوستی پیدا کنید
بعد اینجور بهتر سینه میگیره

یکم بهش گشنگی بدی میگیره پسر منم همینه بسختی و جنگ و دعوا میگیره الان شیر خشک بهش کمتر میدم سینمو میگیره چون مجبورع

منم ۲ هفته هر کاری کردم نتونست بگیره البته برا من نوکش بد بود خوشش نمیومد دیگ کلا شیرخشکیش کردم

بچه منم اذیت میکرد موقع گرفتن سینه دکتر گف اب قند بزن ب سینت بزور سینتو تو دهنش نگهدار خیلی مقاومت کن هرچیم گریع میکنه محل نده بذار سینتو بگیره
ازمن همینجور بود همینکار کردم الا خوب شده

دیدی میگیم سنگ کاغذ قیچی؟؟
انگشتات حالت قیچی کن نوک سینت از هاله اونجوری بگیر بعد بزار دهنش وایسا تا لثه هاشو بچسبونه

یه کوچولو آبمیوه بزن نوک سینت بعد بده دهنش

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۵ ماهگی