خانما بچم سینمو نمیگیره گشنشه چیکار کنم

۵ پاسخ

به هیچ وج بهش شیشه ندی ک دیگ کلا سینه نمیگیره فقط بده سینه تو یکی مک بزنه ک شیرت زیاد بشه فک بچه خسته نشه

عزیزم اول مطمئن شو سینه ت نوک داشته باشه اگه نداره با سرنگ قبلش مکش کن بیاد بیرون(ویدیوهاش تو اینترنت هست)اگه بازم نخورد بدوش با قطره چکون بهش بده…ولی بازم تلاش کن بگیره و اشتباه منو نکن….شیشه نده اوایلش که دیگه سینه رو نمیگیره!

با آبگرم ماساژ بده حتما
اب زیاد بخور بزار راه بیفته شیرت
دلستر بخور
چایی کمرنگ
عرق رازیانه
اینا خوبه
بعد هرچقدر بچه مک بزنه شیرت زودتر راه میوفته
روزای اوله چون آغوز سفته بخاطر همونه خیلی کم‌میاد
کرم بزن چرب کن سینتو نزار زخم بشه

شیر داری اصلا

رابط سینه بذار
شاید گرفت

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان 💖دلسا💖 مامان 💖دلسا💖 ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی